Saya Nur Amalina .. Berusia 17 tahun .. Dilahirkan pada 06 december 1994, di Hospital Kajang ..
Panggil saya Nina or Amal .. hehe :) Anak sulung kepada Kak Ruby a.k.a Puan Robiah 
bersama Cik Mat a.k.a Encik Nor Muhammad .. Mempunyai 3 orang adek yang sewel++cacat ..
Tetapi kacak++comel tauu macam saya .. *Perasan ! Saya seorang yang teramat pemalas ..
Tak kira melakukan apa2 kerja sekalipun .. Hobi saya adalah tidor dan makan ..
Saya tak suke berkawan sebab saya rasa kawan2 tak boleh dipercayai ..
Tapi kalau anda nak berkawan dengan saya tak kesah .. Saya suka !
Saya tak suka orang yang cakap belakang dan tilik saya dari luar ..
Kalau betol anak Jantan or Betina face to face laa .. betol ??
Saya ni pemalu sikit .. Sikit jee .. Banyak2 nanti kene kutok pulak .. Haha :D
Saya remaja perempuan biasa .. Bukan lesbian tauu .. *Wayar yang dah terputus ..
Tapi sesiapa yang nak jadi LESBO saya dialu-alukan .. *Gurauu sudaa ..
Kepada yang ingin carik gadoo dengan saya boleh hubungi No yang tertera ..
017 tekan2 jatoh .. haha ! oke2 .. sila dail 991 tauu ..
Anda akan dilayan sebentar lagi .. NINA ..

Kesian laptop kesayangan aku :(

Sekadar hiasan :)

Laptop sebenar aku warne hitam and jenama Compaq ..
Aku sayang nak mampos dgn laptop ku ini.. Cewahh !
Mesty laa .. Pkir senang ke nk dapat macam tuu jee ??
Aku ni bukannye anak orang kaye macam korang ..
Nak ape jee dpt macam maen petik jari laa katekan ..
Jangan terase tauu .. Hanye gurau di malam hari ..
Berbalik pada title .. Kesian, kesian, kesian ..
Ape yg kesian ?? ishhh .. sabar laa .. tak reti kee ??
Hehe ! *akibat suke ckp sorang2 ..
Laptop aku ni dr pagi td tak tutop2 ..
Of coz laa .. sebab aku and adex2 kesayangan aku ..
semua tak pegi cekola .. Wakakaka :D
So dia (laptopku) mengadulah yg dia da penat ..
Perasaan aku jee sebenarnye .. Ewahh ..
Layan perasaan jugak minah tak betol ni .. Haha !
So aku telah membuad pengumuman bahawa ...
Laptop ini akan ditutup tapi akan dibuka semula pd tgh mlm ..
Baek tak payah tutup (laptop aku ckp) ..
Tapi .. Ade aku kesah ?? Kesah kowt ..
Nanti rosak mahal laa nk ganti, beli baru ??
Kene rompak bank dulu kalu cam tuu ..
So selamat tinggal laptop ku ... :((
*sementara jee ... :P

YANG IKHLAS NINA ..


ShoutMix chat widget