Saya Nur Amalina .. Berusia 17 tahun .. Dilahirkan pada 06 december 1994, di Hospital Kajang ..
Panggil saya Nina or Amal .. hehe :) Anak sulung kepada Kak Ruby a.k.a Puan Robiah 
bersama Cik Mat a.k.a Encik Nor Muhammad .. Mempunyai 3 orang adek yang sewel++cacat ..
Tetapi kacak++comel tauu macam saya .. *Perasan ! Saya seorang yang teramat pemalas ..
Tak kira melakukan apa2 kerja sekalipun .. Hobi saya adalah tidor dan makan ..
Saya tak suke berkawan sebab saya rasa kawan2 tak boleh dipercayai ..
Tapi kalau anda nak berkawan dengan saya tak kesah .. Saya suka !
Saya tak suka orang yang cakap belakang dan tilik saya dari luar ..
Kalau betol anak Jantan or Betina face to face laa .. betol ??
Saya ni pemalu sikit .. Sikit jee .. Banyak2 nanti kene kutok pulak .. Haha :D
Saya remaja perempuan biasa .. Bukan lesbian tauu .. *Wayar yang dah terputus ..
Tapi sesiapa yang nak jadi LESBO saya dialu-alukan .. *Gurauu sudaa ..
Kepada yang ingin carik gadoo dengan saya boleh hubungi No yang tertera ..
017 tekan2 jatoh .. haha ! oke2 .. sila dail 991 tauu ..
Anda akan dilayan sebentar lagi .. NINA ..

Lelah ..

Nie laa masalah bagi orang yang menghidap lelah atau asma ..
Oppss .. lupe ! asalamualaikum semua ..
Post kali nie pasal masalah yang aku hadapi dari kecik ..
Lelah atau Asma ..
Semua mesti tauu kan maksud lelah atau asma ..
Macam aku, aku akan alami bile cuaca selalu berubah ..
Yelaa .. kejap panas kejap hujan ..
Tapi aku kire beruntung laa kene jarang2 ..
Ade separuh orang tuu sampai kritikal tahap dye ..
*Bole bawa maut tauu ..
Ade orang yg akan kene sebab pemakanan ..
Ade yg sebab habuk dan macam2 lagi laa ..
*Susaa nk cakap..
Tapi bile da kene rase macam nk mati ..
Yelaa .. susaa nk nafas kan ?? mmg susaa gile !
Tapi aku nie kelakar cikit ..
Aku an tauu aku nk kene bile tekak aku rase Coca Cola Vanila ..
Sedap tapi lepas tuu kene pegi hospital amex gass ..
*Perkara paling aku tak suke ..
Sebab lepas amex gass, badan aku menggigil ..
Macam nk tercabut semua urat saraf aku ..
Kalau nk tauu asma nie bole berjangkit ..
biasa bagi yg kritikal laa tahap dye ..
Yg kadang2 sampai bawak pam tuu pegi mane2 jee ..
Kalu korang nk maklumat lebih lanjut pasal masalah nie ..
sila laa layari internet kat rumaaa korang yee ..
HEHE :)

YANG IKHLAS NINA MUHAMMAD ..


ShoutMix chat widget