Saya Nur Amalina .. Berusia 17 tahun .. Dilahirkan pada 06 december 1994, di Hospital Kajang ..
Panggil saya Nina or Amal .. hehe :) Anak sulung kepada Kak Ruby a.k.a Puan Robiah 
bersama Cik Mat a.k.a Encik Nor Muhammad .. Mempunyai 3 orang adek yang sewel++cacat ..
Tetapi kacak++comel tauu macam saya .. *Perasan ! Saya seorang yang teramat pemalas ..
Tak kira melakukan apa2 kerja sekalipun .. Hobi saya adalah tidor dan makan ..
Saya tak suke berkawan sebab saya rasa kawan2 tak boleh dipercayai ..
Tapi kalau anda nak berkawan dengan saya tak kesah .. Saya suka !
Saya tak suka orang yang cakap belakang dan tilik saya dari luar ..
Kalau betol anak Jantan or Betina face to face laa .. betol ??
Saya ni pemalu sikit .. Sikit jee .. Banyak2 nanti kene kutok pulak .. Haha :D
Saya remaja perempuan biasa .. Bukan lesbian tauu .. *Wayar yang dah terputus ..
Tapi sesiapa yang nak jadi LESBO saya dialu-alukan .. *Gurauu sudaa ..
Kepada yang ingin carik gadoo dengan saya boleh hubungi No yang tertera ..
017 tekan2 jatoh .. haha ! oke2 .. sila dail 991 tauu ..
Anda akan dilayan sebentar lagi .. NINA ..

Ku Merindu !

Ku merindu, merindu cinta yang tulus dari hati ku, 
selalu ku impikan hidup bersamamu,
ku kan selalu menanti balasan cintamu ..

Malam ni agak jiwang jee .. so kalau tak sanggop bace bole belah yee .. hee~ gurau jee laa .. tapi kalau nk muntah hijau tuu pegi laa bilik air cepat2 .. kunk tak pasal2 sebab post kali ni saia kene saman lak .. saman sebab ape ?? saman sebab banyak laptop or PC rosak akibat bace post saia ni .. haha~ oke laa .. banyak sangat merapu pulak .. post kali ni berkaitan dengan Encik Mohd Alif Haikal saia a.k.a Hubby laa .. Memang saia tak pernah kenalkan dia dalam Blog baru ni tapi Blog yg lame ade tau .. sape penah tengok rase2 ingat lagikan ? Saia rindu sangat2 dgn Pendexx saia tuu .. da lame tak jumpa .. yelar ! sekarang dia sebok sangat dengan asigment dia .. budax U laa kate kan tapi saia tak suke! Dah lame saia tak manje2 dgn dia .. rendu gila nk mampos tauu ! Serios! saia rase macam nk terbang jee pegi Perak .. *belajar kat sane tapi rumah kat area selangor .. kadang2 dia sebok sampai tak ingat kat saia pon .. *muka seposen! tapi saia tak pernah nyesal tauu couple nan dia .. sebab saia sayang++cinta dia sangat2 ! tapi jujur . saia nk sangat perhatian dari dia .. kalau laa ade peluang saia nk pelok dia kuat2 and jangan harap saia nk lepaskan .. rendu kat dia da tak terkate .. hanya DIA jee yg tau .. ni laa akibat bile da biasa dimanjekan sangat .. semua salah Alif laa .. sape suruh dia manjekan saia sebelom dia masok U ?? semua dia buat kalau datang rumaa saia .. sampai kalau saia demam dia yg suapkan makan kat saia .. Hmm ! aku benci kau Pendex ! sape suruh manjekan aku ?? tengok ?? aku nk kau balek ! aku nk jumpa kau .. sumpah ! aku betol2 rendu kau .. aku tak tao nk cakap mcm mane aku rindu kat kau .. kalau kau bace post aku kali ni aku merayu balek laa .. da lame aku tak pelok kau .. aku tau kau pon rindu kat aku .. kalau tak nape aku col kau mese tuu kau nanges .. hehe~ tak malu ! da laa .. banyak cakap lak .. pape tggu post akan datang yee .. Muahh <3


ShoutMix chat widget